اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟ ترفند‌های کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟ انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با التهاب چشم، ناشی از حساسیت چه کنیم؟
سرخط خبرها

مراقب کلاهبرداران سایبری در ایام اربعین باشید |  زائران پیاده مراقب دستگاه‌های اسکیمر باشند

  • کد خبر: ۱۸۲۳۶۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
مراقب کلاهبرداران سایبری در ایام اربعین باشید |  زائران پیاده مراقب دستگاه‌های اسکیمر باشند
زائران پیاده مراقب دستگاه‌های اسکیمر باشند، کارت بانکی خود را در هنگام خرید به فروشنده‌ها ندهند و رمز بانکی‌شان را به صورت محرمانه وارد کنند تا رمز بانکی آن‌ها افشا نشود.

 به گزارش شهرآرانیوز، هم‌زمان با فرارسیدن ایام اربعین‌حسینی، شاهد این هستیم که افرادی سودجو و کلاهبردار از این فرصت سواستفاده کرده و با دادن وعده‌های دروغین به متقاضیان اعزام به اربعین‌حسینی به دنبال فریب دادن آنان برای منافع خویش هستند. کاربران عزیز سعی کنند برای ثبت‌نام به سایت اصلی سازمان حج و زیارت سامانه سماح مراجعه کنند و از مراجعه به لینک‌هایی که در سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود، جدا خودداری کنند.

وی افزود: افراد کلاهبردار عموما با وعده‌های دروغین مبنی بر گرفتن ویزای ارزان‌قیمت و انجام بیمه با بیشترین تعهدات مالی و اخذ کمترین مبلغ برای بیمه زائران به دنبال وسوسه کردن مشتریان خود بوده، از این رو از شهروندان عزیز تقاضا داریم به هیچ عنوان فریب این چنین پیام‌هایی را نخورند.

کاربران مدنظر داشته باشند برای دریافت گذرنامه خود حتما به دفاتر مجاز و قانونی مراجعه کنند و از ارسال مدارک هویتی‌شان به افراد ناشناس، دفاتر و مؤسسات غیرمجاز در بستر فضای مجازی برای صدور گذرنامه خودداری کنند.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با تأیید این مطلب در گفت‌وگو با گروه جامعه شهرآرانیوز تأکید کرده است: زائران پیاده مراقب دستگاه‌های اسکیمر باشند، کارت بانکی خود را در هنگام خرید به فروشنده‌ها ندهند و رمز بانکی‌شان را به صورت محرمانه وارد کنند تا رمز بانکی آن‌ها افشا نشود، زیرا در سال گذشته نمونه‌هایی داشته‌ایم که کارت بانکی زائران مورد سواستفاده افراد سودجو قرار گرفته‌بود.

جهانشیری تأکید کرد: در مواردی نیز مجرمان با طرح موضوع جمع‌آوری کمک‌های نقدی و نذورات مردمی برای برپایی موکب یا پذیرایی از زوار اربعینی، پیام‌هایی را در شبکه اجتماعی حاوی لینک پرداخت اینترنتی جعلی یا معرفی شماره حساب در اختیار کلاهبرداران به‌عنوان حساب هیئت‌های مذهبی یا خادمان موکب برای کاربران ارسال و بدین‌وسیله کلاهبرداری می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->